Planer do ćwiczeń – motywacja do schudnięcia

Dziś przygotowałam wam prosty planer do zapisywania swojej aktywności fizycznej. Nie jest ważne to na czym zapisujecie, ale ważne aby mieć go zawsze pod ręką i na bieżąco widzieć naszą pracę. Dziś jestem 15 dzień bez cukru. Nie używam go i cały czas staram się ćwiczyć.

Oczywiście Planer mi w tym pomaga bo zawsze wisi na lodówce.

Dlatego też przygotowałam dla was planer w którym możecie zapisywać swoje małe sukcesy i notować efekty swojej cieżkiej pracy.

Poniżej planer do zapisania.  Ważne jest aby każdego dnia coś ćwiczyć cokolwiek, ale żeby aktywność fizyczna była.

Jak widzicie u mnie trochę w kratkę, ale czasami tak źle się czuję, że nie mam siły ćwiczyć. Jednak nie poddaje się i nadrabiam. Uśmiechniętą buźką zawsze się nagradzam, choćbym zrobiła tylko 15 minut biegania to buźka zawsze jest.  🙂

Ja głównie biegam i zapisuje sobie jaki czas na to poświęciłam. Można zapisywać kalorie i np. dystans 🙂

20668398_1409348869150339_1911486154_n

Do druku –> najedź na planer -> prawy przycisk myszy -> zapisz jako 

PLAN CWICZEN planer ćwiczen